این تابستون یه جورایی از بدترین ها بود!! اولش که با یه عمل کوچیک شروع شد که حدود سه هفته ای خونه نشینم کرد و بعد هم سفری که جوری که فکر میکردم پیش نرفت و برنامه ریزیا و کلاسایی و کارایی که هیچ کدوم اون طور که قرار بود نشد و رفتن تا مرز افسردگی..! و البته تلاش های من برای حال خوب کردن خودم که یه جورایی یک ماهه ی آخر رو بهتر پیش برد و خودم قاطی یه برنامه ی دیگه کردم که خوش گذشت و آشناهای جدید و الان هم شروع کردم بالاخره اندکی فرانسوی آموختن! :دی از نت البته، ببینم تا چه حدی پیش میرم همینجوری. و البته که بر تنبلی کتاب خوندن که روی روحم سایه انداخته بود غلبه کردم بالاخره و نه خیلی خاص ولی خب بهتر شده و دوباره خوندن و لذتش رو شروع کردم و الان سوم یا چهارمین کتاب رو دست گرفتم! ^_^ برنامه های خوبی واسه ی این ترم دانشگاه داریم و امیدوارم خوب پیش بره :) اونایی که اینستای من رو دارن میدونن که دانشگاه خوش گذرونیاش واسم شروع شده و خوب داره خوش میگذره با همه سختیا و محدودیتاش خداروشکر :دی
یادتونه 4-5 سال پیش رفتم پیش روانشناس و اینجا گفتم؟! اون تجربه نتیجه ی خوبی داشت ولی بعدش فکر میکردم دیگه هیچ وقت تصمیم نگیرم برم پیش روانشناس دوباره ولی الان باز همین تصمیم رو دارم! فقط دنبال اینم که اگه بشه یه روانشناس بهتری اینجا پیدا کنم چون اون خانوم خیلی باسواد و اینا بود ولی حقیقتش من حسی که ازش تو ذهنم مونده اینه که خیلی باش راحت نبودم خیلی نمیتونستم راحت خودم رو خالی کنم و حرفام رو بگم.. یه جورایی خیلی فاصله احساس میکردم. حالا فقط امیدوارم یه نفر بهتری پیدا کنیم.
یه خبرایی هم داره میشه ظاهرا... هنوز دقیقا معلوم نیست و یکم گیج و سردرگم کننده ست! یعنی به جای حال خوب کنش نرسیده و یه دله نشدم.. ولی دعا کنید که بشه! چون خیلی خوشحالی و هیجان انگیز میتونه بشه! تا چندوقت دیگه که دلم مطمئن شد میام و میگم ازش! ^_^
دیگه چیییییی.... یه عالمه وقت نبودم و الان دلم میخواد کلی پر حرفی کنم!! ای بابا ! :دی
شبروان خيال...ما را در سایت شبروان خيال دنبال میکنید
برچسب: 517 13 nec,517 021,517 301,517 061,517 12,517 nx 0170 lr,517 com,517 13,517 8,517 03, نویسنده: بازدید: 71