525.

خرید بک لینک

دوباره نزدیک ژوژمانا شده و دوباره دهن سرویسیا شروووع!! منم که همییییشه ی خدا خوابم میاد :)) با تمام کارای دانشجویی و تکلیفا و.. حالا میفهمم بچای فعال دانشگا مادر چرا همه از دم سنواتین!! :)))) چقدر آدمای خوب چقدر آدمای فعال و دوست داشتنی آدمای پری که آدم ذوق میکنه از دیدنشون و لذت میبره از هم صحبتی شون! :قلب چقدر روحیه آدم خوب میشه با این آدما :) چقدر دوست دارم باهاشون کار کنم و هییی میشینم برنامه میریزم و پیشنهاد میدم و هیجان میفورانم!! :))

شکر خدا این ترم سه تا کارگاه بیشتر نداشتیم که کارای یکیش نصفه ست کارای یکیش کمتر از نصفه ست و کارای اون یکیشم تا حد قابل قبولی جلو هست و کار زیادی ازش نمونده! بعد اون وقت یه درس دیگه هم هست که باید برم با استادش حرف بزنم حذفم نکنه بابت این غیبت آخرم دیگه که به خاطر ای فعالیتا بود و درگیر برگزاری سمینا و ورکشاپ بودیم، بعد این استاد رو دیدم دیروز رفتم اتاقش مجوز فیلم گرفتم اون وقت عجله داشتم برسم به کلاسم که استادش رفته بود یادم رفت قضیه غیبتام رو بگم :| -_- :دی

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ساعت توسط فاطمه |
شبروان خيال...

ما را در سایت شبروان خيال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 20:30

صفحه بندی