شبروان خيال

خرید بک لینک
دوباره نزدیک ژوژمانا شده و دوباره دهن سرویسیا شروووع!! منم که همییییشه ی خدا خوابم میاد :)) با تمام کارای دانشجویی و تکلیفا و.. حالا میفهمم بچای فعال دانشگا مادر چرا همه از دم سنواتین!! :)))) چقدر آدمای خوب چقدر آدمای فعال و دوست داشتنی آدمای پری که آدم ذوق میکنه از دیدنشون و لذت میبره از هم صحبتی شون! :قلب چقدر روحیه آدم خوب میشه با این آدما :) چقدر دوست دارم باهاشون کار کنم و هییی میشینم برنامه شبروان خيال...ادامه مطلب

ما را در سایت شبروان خيال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 20:30

ژوژمانا تموم شد، پشت سرش امتحانا هم به طریق جالبی گذشت! بلافاصله هم یک سفر خیلی خوبی رفتم که دوستان اینستایی شرح خلاصه ش رو توی اینستا دیدن و تازگی برگشتم امشب(دیشب) هم تولد در حالی که فکر میکردم از خاطر خانواده فراموش شده برگزار شد!! ^_^اما بخشی از سفر هم بود که به علت حضور مادر و نگرانی های مادرانه نمیشد توی اینستا مطرح کرد و طبعا بهترین و امن ترین جا مثل همیشه وبلاگ هست!! :))) خب فکر میکنم تق شبروان خيال...ادامه مطلب

ما را در سایت شبروان خيال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 20:30

آموزش تکنیک ها واسه تصویرسازی رسید به چیزی که من دوست دارم، مدادرنگی! ^_^ البته حالا بعدش باید کلاژ کار کنیم با کلی دردسر و خرج و بدبختی!! :| قرار یه کتاب پر عکس یا کم عکس کار کنیم برای صفحه آرایی همراه طراحی جلدش که من میخوام یه پرعکس کار کنم با عکس های کار خودم و احتملا اگر بتونم نوشته های خودم! بعد حالا هرچی هم که نمونه میبینم سختمه تصمیم بگیرم دو ستونه ببندم گریدش رو یا آلبوم عکسی!! آخرین نتایج به آلبوم عکسی نزدیک تر بوده! حالا باید بشینم یکم اتود بزنم و عکس انتخاب کنم ببینم چطور بشه :دیقرار بود این آخر هفته آرجان بیاد و ببینیم هم رو، نشد که بشه. کاش هفته دیگه جور بشه، دعا کنید واقعا نیاز دارم اتفاق بیفته و بیاد و ببینیم هم رو. یه حرفایی فقط برای رو در روعه..امروز بعد از حدود دو سال دوست جانم رو، مهتابم رو، یار و همراه دوران دبیرستان رو دیدم! یه کتاب جاناتان مرغ دریایی توی قوظی فلزی خوشگللللل پر از پر بهم هدیه داد!! :قلببببب عکسش رو میذارم اینستا یکم دیگه ^_^ :دیهمین دیگه فعلا ! :دی شبروان خيال...ادامه مطلب

ما را در سایت شبروان خيال دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 7:01

دیروز اومدم خونه فردا هم برمیگردم خوابگاه! اومدم یعنی کارامو بکنم مانتو هام که میخواستم بیارم خونه بشورم یادم رفت جا موندن!! :| دوشنبه هم یه اردو فرهنگی داشتیم که به شدت فوق العااااااااده ای خوب بود و خوش گذشته با استادای عشق جان و اکیپ پایه ی خودمون! ولی خب حقیقتا الان حس تعریف کردنش نمیاد! اومدم خونه رفتم اتاقم و در کمال بهت و ناباوری دیدم کاکتوسم مرده.. به کاکتوسم خیلی عشق داشتم.. هفته ی پیش که قبل رفتنم بهش آب دادم سالم بود، حالا که دیدمش، حتی خشک هم نشده، مرده... یه جور متفاوتی عشق بود واسم این کاکتوس، یه جوری که فقط خودم میدونمش... فکر کرد فراموشش کردم که یهو اینجوری مرد.. حسش میکنم.. احساس گناه میکنم تو رفتنش، دلم خیلی شکست...با آرجانم حرف میزدیم که رفت یه کاری داشت بیاد و نیومد. زنگ و پیام هم جواب نداد. منم کارش دارم. چه وضعیه که من همه حرفام مونده آخه شبروان خيال...ادامه مطلب

ما را در سایت شبروان خيال دنبال می‌کنید

برچسب: 523 3,523 23,523 25 hz,523 9,523 8,523 21,523 24,523 283,523 665,523 3 hz, نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 0:22

بعد از یک هفته دانشگاه و کارگاه و کار و فعالیت و خستگی ِ در حد مرگ ِ آخرهفته، تنبلیم به نوشتن داشت برمیگشت!! :| ولیییی خب ترجیح میدم خودم رو ملزم به نوشتن اینجا بدونم چون تاثیر به سزایی توی حال خوبم داره! ^_ ^دوشنبه اینستالیشنمون توی دانشگاه به خوبی اوکی شد و 5شنبه جمعه هم کارگاه انجمنا بود و کلی خوش گذشتگی و دیدار دوست جون و یادگرفتن و برنامه ها کارای پیش رو و همممه چیزای خوب و عالی! به چیزای منفی که همیشه هست هم نمیخوام فکنم و بذارم حال خوبمو ازم بگیره فعلا! ^_^یعنی من هی میگم یکم بزنم تو فاز افسردگی یکمم لوس شم هی نمیشه! :)) هی میگم حالا فعلا بذا خوش بگذره شبروان خيال...ادامه مطلب

ما را در سایت شبروان خيال دنبال می‌کنید

برچسب: 521 457,521 222 (d)(2),521 org,521 cm 1771 rx,521 00,521 nx 7170 lr,521 co 1781 rx,521 co 1780 rx,521 nx 1171 rx,521 nx 2611 lr, نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 6:51

صفحه بندی