
خب... حالا از چی بنویسم... میدونید، الان اینجوری که هندزفری توی گوشمه و آهنگ پلی شده و نشستم روی تخت و با کتاب دفترای دورم و سرم رو کردم تو لپ تاپ وااااقعا یه سیگار میطلبه! بله من بچه ی بدی شدم و چیزی رو تجربه کردم که همه میگن بده و من متاسفانه بدم نیومد!! بعد میخوام بگم که خوابگاه یه امکاناتی داره که خونه نداره ولی خب مگه واقعا توی یه خوابگاه دخترونه چقدر میشه آزادی داشت؟! اصلا مگه توی این جامعه چقدر میشه داشتش؟! و من واقعا نمیدونم چیه این احساس لعنتی که منو بسته به اینجا !! حالا نیاید بگید آزا...
ادامه مطلب
bucket list خودتون رو داشته باشید. همیشه یه سری کارایی هست که میخوایم تو طول زندگیمون انجامشون بدیم و حتی فقط یک بار تجربه شون کنیم. مهم یا حتی کوچیک ساده و پیش پا افتاده، بعید و دور از ذهن و یا حتی کارایی که شاید هیچ تاثیری هم توی مسیر زندگیمون ندارن ولی میخوایم که انجام بشه. کارایی که نیازمند اینن که توی زندگیمون تجربه بشه. تهیه کردن این لیست و نوشتن دونه به دونه شون، این که در نهایت با انجام شدن هر کدومشون یه تیک خوشرنگ کنارش بزنی، احساس فوق العاده ای داره. هرچند از لیستxa0ِ (فعلا) سی تایی من...
ادامه مطلب